Saturday, May 26, 2007

哎哟!!!!

吴尊来马来西亚了啦!!!!!
宣传花样少年少女 Hanazakarino Kimitachihe......


但是,来的真不是时候啊!!!!!!
因为时间不允许,所以没办法去噢!!!!!
没关系啦!!!!
不会少一块肉的.....哈哈....

想想当时的情况吧!!!!
应该会挤满哪个商场吧...
毕竟也是两个大帅哥的到来吧....
哈哈.....
其实有伴陪我去的,不过想想还是别去.
毕竟现在的我在打战期间......
等过了6/6/2007吧, 倒时我要去哪,做什么,玩什么.
我都可以随心所欲哦!!!!!!!
哈哈!!!!!

啊!!!! 想一想应该好才没去吧.....!!!!!!!
不是的话, 应该变了沙丁鱼了.....
因为,如果没算错的话,就如我前面提到的.....很多人耶!!!!!!
哈哈!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. Maybe I m old ald,no interested 4 this kind of activities.So I won\'t go,cos even I am there,he is also not belongs to me..haha~~.He is handsome,but it is not belongs to him,is god gave the look he is,but like what u told me,he also a talent man,i admire him,admire his talent but not his body.haha~~I m also admire his "fit body",but doesn\'t mean he is my idol:) Thx 4 ur comment in my blog...Take k...

    ReplyDelete